مجله طراحی
مجله طراحی
قاشق ، هدیه

Naming Spoon

قاشق ، هدیه 'قاشق نامگذاری' از نیاز به ارائه جایگزین مدرن و رایج برای حال حاضر سنتی مسیحی ، یک قاشق بود. من می خواستم یک قاشق ایجاد کنم که بتواند شخصی سازی شود و به عنوان یک قاشق نامگذاری نامگذاری شود. نامگذاری مراسم ، در اخیر اخیر محبوبیت بیشتری یافته است. من می خواستم یک شیء ایجاد کنم ، "قاشق نامگذاری" ، که در مراسم نامگذاری یا مسیحی کردن هر یک از "قاشق نامگذاری" داده می شود ، بی نظیر است و می تواند با گیرندگان Birth Stone و اولیه سازی شود و به عنوان وراثت خانواده ها ارائه شود. میراث.

نام پروژه : Naming Spoon, نام طراحان : Katherine Alexandra Brunacci, نام مشتری : Katherine Alexandra Brunacci.

Naming Spoon قاشق ، هدیه

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.