مجله طراحی
مجله طراحی
کافه

Aix Arome Cafe

کافه کافه جایی است که بازدید کنندگان همزیستی با اقیانوس ها را احساس می کنند. ساختار عظیم تخم مرغی که در وسط فضا قرار گرفته است همزمان با عرضه صندوقدار و عرضه قهوه نیز کار می کند. شکل نمایی غرفه از لوبیای قهوه تیره و کسل کننده الهام گرفته است. دو دهانه بزرگ در قسمت جلوی هر دو طرف "لوبیای بزرگ" به عنوان منبع خوبی برای تهویه و نور طبیعی است. کافه میز دراز مانند دسته هشت پا و حباب ها را با هم تهیه کرد. لوسترهای به ظاهر آویزان به نظر می رسد که از نظر ماهیها به سطح آب ، موج های براق تابش نور دنج خورشید را از آسمان پهن سفید جذب می کنند.

نام پروژه : Aix Arome Cafe, نام طراحان : Ajax Law, نام مشتری : Aix Arome Coffee Co. Ltd..

Aix Arome Cafe کافه

این طراحی استثنایی برنده جایزه طراحی پلاتین در مسابقه طراحی محصولات اسباب بازی ، بازی ها و سرگرمی ها می باشد. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جوایز پلاتین را ببینید تا بسیاری از اسباب بازی های جدید ، ابتکاری ، اصلی و خلاق جدید ، بازی ها و طراحی محصولات سرگرمی را کشف کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.