مجله طراحی
مجله طراحی
نمایشگاه روشنایی و فروشگاه

Light Design Center Speyer, Germany

نمایشگاه روشنایی و فروشگاه نمایشگاه نمایشگاه مرکز نور جدید Speyer ، واقع در یک ساختمان کارخانه ، قرار بود به عنوان فضای نمایشگاه ، محل مشاوره و محل ملاقات طراحی شود. در اینجا ، یک فریم تولید کننده اثرات هم افزایی طراحی داخلی برای آخرین روندهای نوری ، فناوری ها و طراحی های نور ایجاد می شد. ساختار پیچیده آن ساخت ستون فقرات کل نمایشگاه نور بود ، اما درعین حال هرگز بر این نبود که بر اولویت اشیاء روشنایی که به نمایش گذاشته می شوند سایه افکنده است. برای این منظور ، طبیعت یک شکل متحد به عنوان الهام ایجاد کرده است: "تاب" ، یک پدیده طبیعی با نیروهای نامرئی ...

نام پروژه : Light Design Center Speyer, Germany, نام طراحان : Peter Stasek, نام مشتری : Light Center Speyer.

Light Design Center Speyer, Germany نمایشگاه روشنایی و فروشگاه

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.