مجله طراحی
مجله طراحی
قایق بادبانی کروزر

WAVE CATAMARAN

قایق بادبانی کروزر با فکر کردن در مورد دریا به عنوان جهانی در یک حرکت مداوم ، "موج" را به عنوان نمادی از آن گرفتیم. با شروع از این ایده ، ما خطوطی از حلقه ها را که به نظر می رسد خود را برای تعظیم می کنند ، مدل کردیم. عنصر دوم در پایه ایده پروژه مفهوم فضای زندگی است که ما می خواستیم به نوعی تداوم بین فضای داخلی و خارجی بکشیم. از طریق ویندوزهای بزرگ شیشه ای تقریباً نمای 360 درجه ای به دست می آوریم که امکان ادامه بصری با خارج را فراهم می کند. نه تنها ، از طریق درهای بزرگ شیشه ای ، فضای باز در داخل در فضای فضای باز پیش بینی می شود. قوس ویسینتین / قوس. فویتیک

نام پروژه : WAVE CATAMARAN, نام طراحان : Roberta Visintin, نام مشتری : Dream Yacht Design.

WAVE CATAMARAN قایق بادبانی کروزر

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.