مجله طراحی
مجله طراحی
خانه

Geometry Space

خانه این پروژه یک پروژه ویلایی است که در [مرکز بین المللی هنرهای بین المللی بیگان هیل] در حومه شانگهای واقع شده است ، یک مرکز هنری در اجتماع وجود دارد که فعالیت های فرهنگی بسیاری را ارائه می دهد ، ویلا می تواند دفتر یا استودیو یا خانه باشد ، مرکز کلاهبرداری جامعه دارای یک جبهه بزرگ دریاچه است. ، این مدل به طور مستقیم در امتداد دریاچه است. از ویژگی های ویژه ساختمان فضای داخلی و بدون ستون است که بیشترین تنوع و خلاقیت را در طراحی به فضای داخلی می دهد ، بلکه همچنین به دلیل آزادی و تغییرپذیری فضا ، ساختار داخلی ، تکنیک طراحی متغیرتر است ، هندسه قابل انعطاف فضای داخلی را ایجاد می کند ، همچنین مطابق با ایده های خلاقانه است که توسط [مرکز هنر] دنبال می شود. نوع ساختار و راه پله اصلی دارای شکاف در وسط فضای داخلی قرار دارند ، در حالی که سمت چپ و راست پله های سطح شکاف هستند ، بنابراین در مجموع پنج منطقه راه پله داخلی متفاوت که فضا را به هم متصل می کند.

نام پروژه : Geometry Space, نام طراحان : Kris Lin, نام مشتری : Shanghai SHENG QING Real Estate Development Company Limited.

Geometry Space خانه

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.