مجله طراحی
مجله طراحی
خانه

Geometry Space

خانه این پروژه یک پروژه ویلایی است که در [مرکز بین المللی هنرهای بین المللی بیگان هیل] در حومه شانگهای واقع شده است ، یک مرکز هنری در اجتماع وجود دارد که فعالیت های فرهنگی بسیاری را ارائه می دهد ، ویلا می تواند دفتر یا استودیو یا خانه باشد ، مرکز کلاهبرداری جامعه دارای یک جبهه بزرگ دریاچه است. ، این مدل به طور مستقیم در امتداد دریاچه است. از ویژگی های ویژه ساختمان فضای داخلی و بدون ستون است که بیشترین تنوع و خلاقیت را در طراحی به فضای داخلی می دهد ، بلکه همچنین به دلیل آزادی و تغییرپذیری فضا ، ساختار داخلی ، تکنیک طراحی متغیرتر است ، هندسه قابل انعطاف فضای داخلی را ایجاد می کند ، همچنین مطابق با ایده های خلاقانه است که توسط [مرکز هنر] دنبال می شود. نوع ساختار و راه پله اصلی دارای شکاف در وسط فضای داخلی قرار دارند ، در حالی که سمت چپ و راست پله های سطح شکاف هستند ، بنابراین در مجموع پنج منطقه راه پله داخلی متفاوت که فضا را به هم متصل می کند.

نام پروژه : Geometry Space, نام طراحان : Kris Lin, نام مشتری : Shanghai SHENG QING Real Estate Development Company Limited.

Geometry Space خانه

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.