مجله طراحی
مجله طراحی
دفتر مرکزی

Weaving Space

دفتر مرکزی در این پروژه ، یک ساختمان کارخانه مورد استفاده به یک فضای چند منظوره تبدیل شده است که شامل یک نمایشگاه ، یک راه راه و یک دفتر طراحی است. با الهام از "پارچه بافی" ، از یک پروفیل اکسترود شده با آلومینیوم به عنوان مؤلفه اصلی دیوارها استفاده شده است. تراکم های مختلف اکستروژن ها عملکردهای مختلف فضاها را تعریف می کنند. دیوار نما مانند یک سیل بزرگ است که از آن می توان همه شخص غیرمجاز را ممنوع کرد. در داخل ساختمان ، از اکستروژن های چگالی کمتر استفاده می شود تا تمام فضاها نیمه شفاف شود ، به طوری که بتواند ارتباط بین فرانشیزها و طراحان را ترغیب کند.

نام پروژه : Weaving Space, نام طراحان : Lam Wai Ming, نام مشتری : PMTD Ltd..

Weaving Space دفتر مرکزی

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.