مجله طراحی
مجله طراحی
قوری

Unpredictable

قوری در آینده ، تجربه کاربر نقش مهمی در طراحی محصول خواهد داشت. از آنجا که هر مصرف کننده ویژگی منحصر به فرد خود را دارد ، برای طراحی محصولات انسانی تر باید از مصرف کننده نسبت به همه جوانب استفاده شود. مفهوم این طرح تشویق کاربران به طراحی قوطی شخصی خود با توجه به حس و تخیل خود است. با جداسازی مجدد و مجدد قرار دادن اجزای انعطاف پذیر مختلف ، کاربران می توانند ظاهر قوری و استفاده از روش ها را تغییر دهند ، که این امر سرگرمی زیادی را در زندگی روزمره به همراه می آورد.

نام پروژه : Unpredictable, نام طراحان : zhizhong, نام مشتری : .

Unpredictable قوری

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.