مجله طراحی
مجله طراحی
کافه و رستوران

Roble

کافه و رستوران ایده طراحی آن از استیک و دودی های آمریکا گرفته شده است و در نتیجه تیم تحقیقاتی مرحله اول ، تیم تحقیقاتی تصمیم گرفت از چوب و چرم با رنگ های تیره مانند سیاه و سبز به همراه طلا و گل رز استفاده کند. طلا با یک نور لوکس گرم و گرم گرفته شد. از ویژگی های این طرح 6 لوستر معلق بزرگ است که از 1200 فولاد آنودایز دست ساز تشکیل شده است. و همچنین پیشخوان 9 متری بار ، که پوشیده از چتری 275 سانتی متری است که از بطری های زیبا و متفاوت تشکیل شده است ، بدون هیچگونه حمایتی ، پیشخوان نوار را پوشانده است.

نام پروژه : Roble, نام طراحان : Peyman Kiani Falavarjani, نام مشتری : Roble .

Roble کافه و رستوران

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.