مجله طراحی
مجله طراحی
طراحی لیبل شراب

314 Pi

طراحی لیبل شراب آزمایش با طعم شراب روندی بی پایان است که به مسیرهای جدید و عطرهای واگرا منجر می شود. دنباله نامحدود pi ، عدد غیر منطقی با اعشار بی پایان بدون دانستن آخرین مورد آنها الهام بخش نام این شراب ها بدون سولفیت بود. این طراحی با هدف قرار دادن ویژگی های 3،14 سری شراب به جای مخفی کردن آنها در بین تصاویر یا گرافیک ها انجام شده است. به دنبال یک رویکرد حداقلی و ساده ، این برچسب تنها ویژگی های واقعی این شراب های طبیعی را نشان می دهد زیرا می توان در نوت بوک Oenologist مشاهده کرد.

کتاب

ZhuZi Art

کتاب مجموعه ای از نسخه های کتاب برای آثار جمع آوری شده از خوشنویسی و نقاشی سنتی چینی توسط موزه هنر نانجینگ ژوزی منتشر شده است. با قدمت طولانی و تکنیک ظریف ، نقاشی ها و خطاطی های سنتی چینی به دلیل جذابیت بسیار هنری و کاربردی خود به گنجینه ای می رسد. در هنگام طراحی مجموعه ، از شکل ها ، رنگ ها و خطوط انتزاعی برای ایجاد یک حساسیت سازگار و برجسته کردن فضای خالی در طرح استفاده شده است. بی دردسر همزمان با هنرمندان در سبک های سنتی نقاشی و خطاطی.

عکاسی

The Japanese Forest

عکاسی جنگل ژاپنی از منظر مذهبی ژاپن گرفته شده است. یکی از ادیان باستانی ژاپن Animism است. پویاییسم اعتقادی است بر این که موجودات غیر انسانی ، زندگی هنوز هم (مواد معدنی ، مصنوعات و غیره) و چیزهای نامرئی نیز دارای یک هدف هستند. عکاسی مشابه این است. ماسارو Eguchi در حال شلیک چیزی است که احساس را در موضوع به وجود می آورد. درختان ، چمنها و مواد معدنی احساس زندگی را احساس می کنند. و حتی مصنوعاتی مانند سدهایی که مدت طولانی در طبیعت باقی مانده اند اراده را احساس می کنند. درست همانطور که طبیعت دست نخورده را مشاهده می کنید ، آینده مناظر موجود را مشاهده خواهید کرد.

مجموعه لوازم آرایشی

Woman Flower

مجموعه لوازم آرایشی این مجموعه از سبک های لباس اغراق شده خانمهای قرون وسطایی و اشکال چشم پرنده الهام گرفته شده است. طراح اشکال این دو را استخراج کرده و از آنها به عنوان نمونه های اولیه خلاقانه استفاده کرده و با طراحی محصول ترکیب شده است تا شکل و فرم منحصر به فردی از مد ایجاد کند و فرم غنی و پویایی را نشان دهد.

طراحی کتاب

Josef Koudelka Gypsies

طراحی کتاب ژوزف کودلاکا ، عکاس مشهور جهان ، نمایشگاه عکس های خود را در بسیاری از کشورهای جهان برگزار کرده است. پس از مدتها انتظار ، سرانجام یک نمایشگاه Kudelka با مضمون کولی در کره برگزار شد و کتاب عکس او ساخته شد. از آنجایی که این نخستین نمایشگاه در کره بود ، درخواستی از نویسنده وجود داشت مبنی بر اینکه او می خواهد کتابی بسازد تا بتواند کره را احساس کند. هاژول و هانوک حروف و معماری کره ای هستند که نمایانگر کره است. متن به ذهن اشاره دارد و معماری به معنی فرم است. با الهام از این دو عنصر ، می خواست راهی برای بیان ویژگی های کره طراحی کند.

هنر عمومی

Flow With The Sprit Of Water

هنر عمومی غالباً محیط های جامعه توسط ناهماهنگی های بین شخصی و درون شخصی ساکنانشان آلوده می شوند که منجر به هرج و مرج قابل رویت و نامرئی در محیط می شود. تأثیر ناخودآگاه این اختلال در این است که ساکنان در حالت بی قرار رکود می کنند. این تحریک عادت و چرخه بر بدن ، ذهن و روح تأثیر می گذارد. مجسمه ها با تمرکز روی نتایج دلپذیر و مسالمت آمیز ، "شی" مثبت یک فضا را راهنمایی ، دامادی ، پاکسازی و تقویت می کنند. با تغییر نامحسوس در محیط خود ، مردم به سمت تعادل بین واقعیتهای درونی و بیرونی خود هدایت می شوند.