مجله طراحی
مجله طراحی
معماری مختلط

Shan Shui Plaza

معماری مختلط این پروژه در واقع در شهر تاریخی شیان ، بین مرکز تجاری و رودخانه TaoHuaTan ، نه تنها پیوند گذشته و حال ، بلکه شهری و طبیعت است. این پروژه با الهام از داستان چینی شکوفه شکوفه هلو ، با ارائه یک ارتباط نزدیک با طبیعت ، یک مکان زندگی و کار بهشتی را ارائه می دهد. در فرهنگ چینی ، فلسفه آب کوه (شان شویی) معنای اساسی رابطه انسان و طبیعت را در خود جای داده است ، بنابراین با بهره گیری از منظره آبکی سایت ، این پروژه فضاهایی را ارائه می دهد که منعکس کننده فلسفه شان شویی در شهر است.

بیمارستان

Warm Transparency

بیمارستان به طور معمول ، یک بیمارستان به دلیل داشتن ساختار سازه مصنوعی ، فضایی را به خود اختصاص داده است که از لحاظ رنگی طبیعی و یا مواد طبیعی ضعیفی برای بهبود عملکرد و کارایی آن وجود ندارد. بنابراین ، بیماران احساس می کنند که جدا از زندگی روزمره خود هستند. در نظر گرفتن یک فضای راحت که در آن بیماران می توانند از استرس صرف کنند و عاری از آن باشند ، باید در نظر گرفته شود. معماران TSC با استفاده از مقدار زیادی چوب از فضای چوبی ، فضای راحت و راحت و فضای کمر را فراهم می کنند. شفافیت گرم این معماری باعث ارتباط مردم و خدمات پزشکی می شود.

خانه مسکونی

Slabs House

خانه مسکونی خانه اسلب برای مخلوط کردن مصالح ساختمانی ، ترکیب چوب ، بتن و فولاد طراحی شده است. این طرح به یکباره بسیار مدرن و در عین حال باهوش است. پنجره های عظیم یک نقطه کانونی فوری هستند ، اما در اثر اسلب بتنی از آب و هوا و نمای خیابان محافظت نمی شوند. باغ ها از نظر سطح زمین و طبقه اول بسیار زیاد هستند و به ساکنان اجازه می دهند تا در تعامل با ملک با طبیعت ارتباط برقرار کنند و با حرکت از ورودی به اماکن زندگی ، یک جریان منحصر به فرد ایجاد می کنند.

خانه

VH Green

خانه این خانه به دو شکل مسطح و استریوسکوپی سبز است که محیط مناسبی را برای ساکنان و شهر ایجاد می کند. در منطقه آفتابی آفتابی ، نسیم سلیل با استفاده از این سبز یک روش تفکر بسیار مؤثر است. نه تنها عملکرد تابش آفتاب در تابستان بلکه محافظت از حریم خصوصی ، جلوگیری از سر و صدای خیابان و اثر خنک کننده با استفاده از آبیاری خودکار به دست می آید.

کلیسا

Mary Help of Christian Church

کلیسا با توجه به گسترش جامعه کاتولیک و افزایش گردشگران در جزیره سامویی ، سوراتانی. نمای بیرونی کلیسای مسیحی به صورت ترکیبی از دستان دعا ، بال های زاویه ای و پرتوهای روح القدس طراحی شده است. فضای داخلی ، امنیت مانند رحم مادر. با استفاده از درجه اعتبار ساقط نور باریک و باریک و یک بال بزرگ عایق بندی وزن سبک که از طریق خلاء نور در حال عبور از شکاف نور است ، ساخته شده است تا سایه ای ایجاد شود که با گذشت زمان در حال تغییر باشد و در عین حال راحتی داخلی را حفظ می کند. در هنگام نماز ، تزئین نمادین و استفاده از مواد طبیعی را به عنوان آرامش خاطر ذهنی به حداقل برسانید.

خانه مسکونی

Abstract House

خانه مسکونی این اقامتگاه ضمن حفظ حیاط مرکزی از زیبایی شناسی مدرن بهره می برد ، که باعث برانگیختن عمل سنتی کویت در ساخت خانه ها می شود. در اینجا اقامتگاه مجاز است هر دو گذشته و حال را بدون درگیری ، تصدیق کند. ویژگی آب در پله های درب اصلی به سمت بیرون جارو می کند ، کف تا شیشه سقف باعث بازتر نگه داشتن فضاها می شود و به کاربران این امکان را می دهد که بین فضای بیرون و داخل ، گذشته و حال ، بدون دردسر حرکت کنند.