مجله طراحی
مجله طراحی
اتاق قفل

Sopron Basket

اتاق قفل Sopron Basket یک تیم بسکتبال بسکتبال بانوان مستقر در Sopron ، مجارستان است. از آنجا که آنها با 12 جام قهرمانی در سطح ملی یکی از موفق ترین تیم های مجارستان هستند و با کسب مقام دوم در یورو لیگ ، مدیریت این باشگاه تصمیم به سرمایه گذاری در یک مجموعه اتاق قفل جدید گرفت تا یک تسهیلات نسبتاً معتبر به نام این باشگاه داشته باشد ، متناسب با نیازهای بازیکن. بهتر ، به آنها انگیزه دهید و وحدت خود را ارتقا دهید.

معماری مختلط

Shan Shui Plaza

معماری مختلط این پروژه در واقع در شهر تاریخی شیان ، بین مرکز تجاری و رودخانه TaoHuaTan ، نه تنها پیوند گذشته و حال ، بلکه شهری و طبیعت است. این پروژه با الهام از داستان چینی شکوفه شکوفه هلو ، با ارائه یک ارتباط نزدیک با طبیعت ، یک مکان زندگی و کار بهشتی را ارائه می دهد. در فرهنگ چینی ، فلسفه آب کوه (شان شویی) معنای اساسی رابطه انسان و طبیعت را در خود جای داده است ، بنابراین با بهره گیری از منظره آبکی سایت ، این پروژه فضاهایی را ارائه می دهد که منعکس کننده فلسفه شان شویی در شهر است.

بیمارستان

Warm Transparency

بیمارستان به طور معمول ، یک بیمارستان به دلیل داشتن ساختار سازه مصنوعی ، فضایی را به خود اختصاص داده است که از لحاظ رنگی طبیعی و یا مواد طبیعی ضعیفی برای بهبود عملکرد و کارایی آن وجود ندارد. بنابراین ، بیماران احساس می کنند که جدا از زندگی روزمره خود هستند. در نظر گرفتن یک فضای راحت که در آن بیماران می توانند از استرس صرف کنند و عاری از آن باشند ، باید در نظر گرفته شود. معماران TSC با استفاده از مقدار زیادی چوب از فضای چوبی ، فضای راحت و راحت و فضای کمر را فراهم می کنند. شفافیت گرم این معماری باعث ارتباط مردم و خدمات پزشکی می شود.

خانه مسکونی

Slabs House

خانه مسکونی خانه اسلب برای مخلوط کردن مصالح ساختمانی ، ترکیب چوب ، بتن و فولاد طراحی شده است. این طرح به یکباره بسیار مدرن و در عین حال باهوش است. پنجره های عظیم یک نقطه کانونی فوری هستند ، اما در اثر اسلب بتنی از آب و هوا و نمای خیابان محافظت نمی شوند. باغ ها از نظر سطح زمین و طبقه اول بسیار زیاد هستند و به ساکنان اجازه می دهند تا در تعامل با ملک با طبیعت ارتباط برقرار کنند و با حرکت از ورودی به اماکن زندگی ، یک جریان منحصر به فرد ایجاد می کنند.

خانه

VH Green

خانه این خانه به دو شکل مسطح و استریوسکوپی سبز است که محیط مناسبی را برای ساکنان و شهر ایجاد می کند. در منطقه آفتابی آفتابی ، نسیم سلیل با استفاده از این سبز یک روش تفکر بسیار مؤثر است. نه تنها عملکرد تابش آفتاب در تابستان بلکه محافظت از حریم خصوصی ، جلوگیری از سر و صدای خیابان و اثر خنک کننده با استفاده از آبیاری خودکار به دست می آید.

کلیسا

Mary Help of Christian Church

کلیسا با توجه به گسترش جامعه کاتولیک و افزایش گردشگران در جزیره سامویی ، سوراتانی. نمای بیرونی کلیسای مسیحی به صورت ترکیبی از دستان دعا ، بال های زاویه ای و پرتوهای روح القدس طراحی شده است. فضای داخلی ، امنیت مانند رحم مادر. با استفاده از درجه اعتبار ساقط نور باریک و باریک و یک بال بزرگ عایق بندی وزن سبک که از طریق خلاء نور در حال عبور از شکاف نور است ، ساخته شده است تا سایه ای ایجاد شود که با گذشت زمان در حال تغییر باشد و در عین حال راحتی داخلی را حفظ می کند. در هنگام نماز ، تزئین نمادین و استفاده از مواد طبیعی را به عنوان آرامش خاطر ذهنی به حداقل برسانید.