مجله طراحی
مجله طراحی
واحد روشنایی

Khepri

واحد روشنایی خپری یک چراغ کف و همچنین یک آویز است که بر اساس مصریان باستان خپری، خدای خرچنگ طلوع آفتاب صبح و تولد دوباره طراحی شده است. فقط خپری را لمس کنید و چراغ روشن خواهد شد. از تاریکی تا روشنایی، همانطور که مصریان باستان همیشه معتقد بودند. خپری که از تکامل شکل اسکراب مصری ساخته شده است، مجهز به یک LED قابل تنظیم است که توسط یک سوئیچ حسگر لمسی تنظیم می شود که روشنایی قابل تنظیم سه تنظیم را با لمس فراهم می کند.

نقلیه

Cerberus

نقلیه پیشرفت های قابل توجهی در طراحی موتور برای وسایل نقلیه آینده مورد نظر است. با این حال، دو مشکل وجود دارد: احتراق کارآمد و کاربر پسند. این شامل ملاحظات لرزش، هندلینگ خودرو، در دسترس بودن سوخت، میانگین سرعت پیستون، استقامت، روغن کاری موتور، گشتاور میل لنگ، و سادگی و قابلیت اطمینان سیستم است. این افشا یک موتور 4 زمانه نوآورانه را توصیف می کند که به طور همزمان قابلیت اطمینان، کارایی و انتشار کم را در یک طراحی واحد ارائه می دهد.

اسباب بازی چوبی

Cubecor

اسباب بازی چوبی Cubecor یک اسباب بازی ساده و در عین حال پیچیده است که قدرت تفکر و خلاقیت کودکان را به چالش می کشد و آنها را با رنگ ها و یراق آلات ساده، مکمل و کاربردی آشنا می کند. با چسباندن مکعب های کوچک به یکدیگر مجموعه کامل می شود. انواع اتصالات آسان از جمله آهنربا، Velcro و پین در قطعات استفاده می شود. پیدا کردن اتصالات و اتصال آنها به یکدیگر، مکعب را کامل می کند. همچنین درک سه بعدی آنها را با متقاعد کردن کودک برای تکمیل یک جلد ساده و آشنا تقویت می کند.

آباژور

Bellda

آباژور یک آباژور آویزان با قابلیت نصب آسان که به سادگی روی هر لامپی بدون نیاز به هیچ ابزار یا تخصص الکتریکی قرار می گیرد. طراحی محصولات به کاربر این امکان را می دهد که به سادگی آن را بپوشد و از روی لامپ خارج کند بدون اینکه تلاش زیادی برای ایجاد یک منبع روشنایی بصری دلپذیر در یک محل اقامتی مقرون به صرفه یا موقت ایجاد کند. از آنجایی که کارایی این محصول به صورت جاسازی شده است، هزینه تولید مشابه یک گلدان پلاستیکی معمولی است. امکان شخصی سازی به سلیقه کاربر با رنگ آمیزی یا افزودن هر گونه عناصر تزئینی، شخصیتی منحصر به فرد ایجاد می کند.

بادبانی

Atlantico

بادبانی 77 متری آتلانکو یک قایق تفریحی با مناطق بیرونی وسیع و فضاهای داخلی وسیع است که مهمانان را قادر می سازد از منظره دریا لذت ببرند و با آن در تماس باشند. هدف از طراحی، ایجاد یک قایق تفریحی مدرن با ظرافت جاودانه بود. تمرکز ویژه بر روی نسبت ها برای پایین نگه داشتن مشخصات بود. این قایق دارای شش عرشه با امکانات رفاهی و خدماتی مانند سکوی هلیکوپتر، گاراژهای مناقصه با قایق تندرو و جت اسکی است. شش کابین سوئیت میزبان دوازده مهمان هستند، در حالی که مالک یک عرشه با سالن بیرون و جکوزی دارد. یک استخر بیرونی و ۷ متری داخلی وجود دارد. این قایق دارای پیشرانه هیبریدی است.

اسباب بازی

Werkelkueche

اسباب بازی Werkelkueche یک ایستگاه کاری فعالیت های جنسیتی است که به کودکان امکان می دهد خود را در دنیای بازی آزاد غوطه ور کنند. ویژگی های رسمی و زیبایی شناختی آشپزخانه و میز کار کودکان را ترکیب می کند. بنابراین Werkelkueche امکانات متنوعی برای بازی ارائه می دهد. میز کار تخته سه لا منحنی را می توان به عنوان سینک، کارگاه یا پیست اسکی استفاده کرد. محفظه های جانبی می توانند فضای ذخیره سازی و مخفی شدن را فراهم کنند یا رول های ترد را بپزند. با کمک ابزارهای رنگارنگ و قابل تعویض، کودکان می توانند ایده های خود را تحقق بخشند و به شکلی بازیگوش از دنیای بزرگترها تقلید کنند.