مجله طراحی
مجله طراحی
الگوی مصرف جدید

Descry Taiwan Exhibition

الگوی مصرف جدید این نمایشگاه در کوه آلیشان ، یک جاذبه گردشگری مشهور در تایوان ، هنرها را با صنعت چای سنتی تایوانی ترکیب می کند. همکاری مقطعی این نمایشگاه می تواند ماژول جدید کسب و کار را به نمایش بگذارد. در هر بسته ، توریست ها می توانند عبارات متفاوتی را منتقل کنند که همان موضوع را دارند ، & quot؛ تایوان. & amp؛ quot؛ بازدیدکنندگان که در مناظر زیبای تایوان غوطه ور هستند ، درک عمیق تری از فرهنگ و صنعت چای تایوانی دارند.

نام پروژه : Descry Taiwan Exhibition, نام طراحان : SHAN MAI FOOD, نام مشتری : Tea Farm No. 35.

Descry Taiwan Exhibition الگوی مصرف جدید

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.