مجله طراحی
مجله طراحی
بیمارستان

Warm Transparency

بیمارستان به طور معمول ، یک بیمارستان به دلیل داشتن ساختار سازه مصنوعی ، فضایی را به خود اختصاص داده است که از لحاظ رنگی طبیعی و یا مواد طبیعی ضعیفی برای بهبود عملکرد و کارایی آن وجود ندارد. بنابراین ، بیماران احساس می کنند که جدا از زندگی روزمره خود هستند. در نظر گرفتن یک فضای راحت که در آن بیماران می توانند از استرس صرف کنند و عاری از آن باشند ، باید در نظر گرفته شود. معماران TSC با استفاده از مقدار زیادی چوب از فضای چوبی ، فضای راحت و راحت و فضای کمر را فراهم می کنند. شفافیت گرم این معماری باعث ارتباط مردم و خدمات پزشکی می شود.

نام پروژه : Warm Transparency, نام طراحان : Yoshiaki Tanaka, نام مشتری : TSC Architects.

Warm Transparency بیمارستان

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.