مجله طراحی
مجله طراحی
اقامتگاه خانوادگی

Sleeve House

اقامتگاه خانوادگی این خانه واقعاً بی نظیر توسط معمار و دانشمند برجسته آدام دایم طراحی شده و اخیراً در مسابقه سال ساخت ساختمان سال معماران آمریکایی-معماران مقام دوم را به دست آورد. خانه 3-BR / 2.5 حمام در چمنزارهای روباز و روتختی قرار گرفته است ، در محیطی که خصوصیات آن را حفظ می کند ، و همچنین نمای چشمگیر دره و کوه. همانطور که عملی است ، ساختار به صورت نمودار به صورت دو جلد مانند آستین تقاطع درک شده است. نمای چوب پایدار با روکش چرمی ، بافتی خشن و آب و هوا را به خانه می دهد ، تفسیری مجدد از انبارهای قدیمی در دره هادسون.

نام پروژه : Sleeve House, نام طراحان : Adam Dayem, نام مشتری : actual / office.

Sleeve House اقامتگاه خانوادگی

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.