مجله طراحی
مجله طراحی
بسته بندی لوازم آرایشی

Clive

بسته بندی لوازم آرایشی مفهوم بسته بندی لوازم آرایشی Clive متولد شده است که متفاوت است. جاناتان فقط نمی خواست مارک دیگری از لوازم آرایشی با محصولات مشترک ایجاد کند. مصمم به کشف حساسیت بیشتر و کمی بیشتر از آنچه که از نظر مراقبت شخصی اعتقاد دارد ، وی به یک هدف اصلی می پردازد. تعادل بین بدن و ذهن. با طراحی الهام گرفته از هاوایی ، ترکیبی از برگ های گرمسیری ، تونالیایی دریا و تجربه لمس بسته ها ، احساس آرامش و آرامش را فراهم می آورد. این ترکیب باعث می شود تا تجربه آن مکان به طراحی منتقل شود.

نام پروژه : Clive, نام طراحان : Jonathan Nacif de Andrade, نام مشتری : Cosmetics Clive.

Clive بسته بندی لوازم آرایشی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.