مجله طراحی
مجله طراحی
مدفوع چند لایه بامبو

Kala

مدفوع چند لایه بامبو کالا ، مدفوع ساخته شده در بامبو چند لایه با یک مکانیسم قابل جمع شدن در محور مرکزی است. با استفاده از ساختار چتر روغنی کاغذ روغنی به عنوان الهام بخش ، نوار بامبو چند لایه با حرارت پخته می شد و در قالب چوب که به شکل خم شده بود ، لامپ های بامبو لایه دار شده و سادگی و جذابیت شرقی آن را نشان می دهد. جالب است که کشش ساختار بامبو چند لایه طراحی شده و مکانیسم قابل جمع شدن در محور مرکزی ، تعامل فرد هنگام نشستن روی مدفوع کالا را پیدا می کند ، به آرامی و یکنواخت پایین می رود و وقتی کسی از مدفوع کالا بلند شد ، به موقعیت خود صعود می کند .

نام پروژه : Kala, نام طراحان : ChungSheng Chen, نام مشتری : Tainan University of Technology/ Product Design Department.

Kala مدفوع چند لایه بامبو

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.