مجله طراحی
مجله طراحی
فروشگاه هنر

Kuriosity

فروشگاه هنر Kuriosity شامل یک بستر خرده فروشی آنلاین است که با اولین فروشگاه فیزیکی انتخابی از مد ، طراحی ، محصولات دست ساز و کارهای هنری در ارتباط است. Kuriosity بیشتر از یک فروشگاه خرده فروشی معمولی ، به عنوان یک تجربه سرپیچی از کشف طراحی شده است که در آن محصولات با نمایش یک لایه اضافی از رسانه های تعاملی غنی برای جذب و تعامل با مشتری استفاده می شود. نمایشگر پنجره جعبه بی نهایت نمادین Kuriosity رنگ را به خود جلب می کند و هنگامی که مشتریان با آن قدم می زنند ، محصولات پنهان شده در جعبه های موجود در پشت درگاه شیشه ای بی نهایت به نظر می رسد و دعوت آنها برای قدم گذاشتن در آن می شود.

نام پروژه : Kuriosity, نام طراحان : Lip Chiong - Studio Twist, نام مشتری : Kuriosity, K11 Concepts Ltd..

Kuriosity فروشگاه هنر

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.