مجله طراحی
مجله طراحی
تجسم داده ها

Arab spring

تجسم داده ها این پروژه مبتنی بر درگیری هایی است که در سال 2011 در شمال آفریقا رخ داده است. رویدادهایی که اوج فعالیت در بهار اتفاق افتاد و "بهار عربی" نامگذاری شده است. پروژه یک جدول زمانی به سبک مارپیچ است که به عنوان آغاز و پایان درگیری مشخص شده است. و در پایان درگیری ها نشانگرهایی هستند که نشان دهنده نتیجه درگیری است. اشباع خط تعداد قربانیان انقلاب است. بنابراین می توانیم الگوی اساسی زمان از لحظات تاریخی را رعایت کنیم. پارامترهای اصلی توسعه چنین تجسم داده ها باید سادگی و ساختار اطلاعات اصلی باشد.

نام پروژه : Arab spring, نام طراحان : Kirill Khachaturov, نام مشتری : RBC.

Arab spring تجسم داده ها

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.