مجله طراحی
مجله طراحی
ساختار روشنایی

Tensegrity Space Frame

ساختار روشنایی چراغ فریم Tensegrity با استفاده از اصل RBFuller "کمتر برای بیشتر" برای تولید فیش نور با استفاده از تنها منبع نور و سیم الکتریکی خود. Tensegrity به ابزاری ساختاری تبدیل می شود که با استفاده از آن ، هر دو به طور متقابل در فشرده سازی و تنش کار می کنند تا یک میدان به ظاهر ناپیوسته از نور ایجاد شود که فقط با منطق ساختاری آن تعریف می شود. مقیاس پذیری آن ، و اقتصاد تولیدی با کالایی از پیکربندی بی پایان صحبت می کند که شکل درخشان با ظرافت در برابر کشش گرانش مقاومت می کند با سادگی که پارادایم عصر ما را تأیید می کند: برای دستیابی به بیشتر در عین استفاده کمتر.

نام پروژه : Tensegrity Space Frame, نام طراحان : Michal Maciej Bartosik, نام مشتری : Michal Maciej Bartosik.

Tensegrity Space Frame ساختار روشنایی

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.