مجله طراحی
مجله طراحی
Electrik-Trike

Lecomotion

Electrik-Trike هر دو سازگار با محیط زیست و ابتکاری ، LECOMOTION E-trike یک سه چرخه با کمک الکتریکی است که از چرخ دستی های خرید تو در تو الهام گرفته است. LECOMOTION E-trikes به گونه ای طراحی شده اند که به عنوان بخشی از سیستم اشتراک گذاری دوچرخه شهری کار می کنند. همچنین طراحی شده است که در یک خط برای ذخیره سازی جمع و جور لانه می شود و برای تسهیل جمع آوری و جابجایی بسیاری از افراد در یک زمان از طریق درب عقب چرخان و یک مجموعه میل لنگ قابل جابجایی. کمک پدال ارائه می شود. می توانید از آن به عنوان یک دوچرخه معمولی ، با یا بدون باتری پشتیبانی استفاده کنید. محموله همچنین امکان حمل 2 کودک یا یک بزرگسال را فراهم کرد.

نام پروژه : Lecomotion, نام طراحان : Natacha Lesty, نام مشتری : Lesty design.

Lecomotion Electrik-Trike

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.