مجله طراحی
مجله طراحی
بسته بندی کمپوست

cellulose net tube

بسته بندی کمپوست زباله ای که به اندازه آلمان در اقیانوس آرام در حال چرخش است. استفاده از بسته بندی هایی که قابلیت تجزیه زیست تخریب پذیر دارند نه تنها تخلیه منابع فسیلی را محدود می کند بلکه به مواد تخریب پذیر تجزیه پذیر نیز اجازه ورود به زنجیره تأمین را می دهد. Verpackungszentrum Graz با ایجاد توری توبولار با استفاده از الیاف سلولزی مودال قابل کمپوست از نازک شدن جنگل های خانگی ، با موفقیت در این مسیر گام برداشته است. این شبکه ها ابتدا در دسامبر 2012 در قفسه های سوپر مارکت ها در Rewe اتریش ظاهر شدند. 10 تن پلاستیک را فقط با تغییر بسته بندی سیب زمینی های ارگانیک ، پیاز و میوه مرکبات می توان با Rewe ذخیره کرد.

نام پروژه : cellulose net tube , نام طراحان : Verpackungszentrum Graz, نام مشتری : Verpackungszentrum Graz, Susanne Meininger e.U..

cellulose net tube  بسته بندی کمپوست

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.