مجله طراحی
مجله طراحی
صندلی

5x5

صندلی صندلی 5x5 یک پروژه طراحی معمولی است که در آن محدودیت به عنوان یک چالش شناخته می شود. صندلی صندلی و قسمت پشتی آن از جنس زنیت ساخته شده است که شکل دادن آن بسیار دشوار است. Xilith ماده اولیه ای است که می توان 300 متر زیر سطح زمین یافت و با زغال سنگ ترکیب شده است. در حال حاضر اکثر مواد اولیه دور انداخته می شوند. از دید محیطی این ماده زباله هایی را در سطح زمین ایجاد می کند. بنابراین ایده در مورد طراحی صندلی بسیار تحریک آمیز و چالش برانگیز به نظر می رسید.

نام پروژه : 5x5, نام طراحان : Barbara Princic, نام مشتری : Sijaj Hrastnik.

5x5 صندلی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.