مجله طراحی
مجله طراحی
سیستم طراحی داخلی مدولار

More _Light

سیستم طراحی داخلی مدولار یک سیستم مدولار قابل جمع آوری ، جداشدن و زیست محیطی. More_Light روح سبز دارد و استفاده از آن بسیار آسان است. به دلیل انعطاف پذیری ماژول های مربع و سیستم مشترک آن ، نوآورانه و ایده آل است که بتوانیم تمام نیازهای روزانه ما را برآورده کنیم. قفسه های کتاب در اندازه ها و عمق های مختلف ، قفسه بندی ، دیوارهای پانل ، غرفه های نمایشگر ، واحدهای دیواری قابل جمع آوری است. به لطف طیف گسترده ای از اتمام ها ، رنگ ها و بافت های موجود ، با طراحی سفارشی تر می توان شخصیت آن را بیشتر کرد. برای طراحی خانه ، فضای کار ، مغازه ها. همچنین با گلسنگ در داخل موجود است. caporasodesign.it

نام پروژه : More _Light, نام طراحان : Giorgio Caporaso, نام مشتری : Giorgio Caporaso Design.

More _Light سیستم طراحی داخلی مدولار

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.