مجله طراحی
مجله طراحی
نصب هنر

S.Joao Structure

نصب هنر این طرح نشانگر یک جشنواره معمولی خیابانی پرتغالی است - محلی که با نام "S" شناخته می شود. جوونو در سراسر یکی از پرمخاطب ترین جشنواره های خیابانی اروپا ، مردم Porto با احترام سنت جان "باپتیست" ، سنت های یکدیگر را با گل های سیر یا چکش های پلاستیکی نرم می اندازند. مشخصه رنگ روبان و پرچمهایی که خیابان ها را پر می کند ، به همراه آتش بازی هایی که در تمام طول شب راه اندازی می شوند ، 'S ساختار João با جویدن آویزهایی مانند بادکنک که توسط یک ماده بازتاب و براق پوشیده شده است ، این جو را مجدداً تفسیر می کند.

نام پروژه : S.Joao Structure, نام طراحان : FAHR 021.3, نام مشتری : Instituto de Design de Guimarães.

S.Joao Structure نصب هنر

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.