مجله طراحی
مجله طراحی
کمپین آگاهی

Fight Aids

کمپین آگاهی اچ آی وی توسط شایعات و اطلاعات غلط زیادی احاطه شده است. صدها نوجوان در جهان هر ساله از طریق رابطه جنسی محافظت نشده یا سوزن سوزن به ویروس HIV آلوده می شوند. تعداد بسیار کمتری از نوجوانان مبتلا به HIV در مادرانی که آلوده بودند متولد شدند. امروز ، امید وجود دارد که افرادی که مبتلا به HIV هستند حتی هرگز بیمار نشوند ، درست مانند این که درمانی برای ویروس هایی مانند سرماخوردگی و آنفولانزا وجود ندارد. افرادی که با ویروس زندگی می کنند باید بسیار مراقب باشند که خطرات لازم را نداشته باشند (مانند داشتن رابطه جنسی محافظت نشده) که می تواند دیگران را در معرض HIV قرار دهد.

نام پروژه : Fight Aids, نام طراحان : Shadi Al Hroub, نام مشتری : American University of Madaba.

Fight Aids کمپین آگاهی

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.