مجله طراحی
مجله طراحی
بسته بندی

KRYSTAL Nature’s Alkaline Water

بسته بندی آب KRYSTAL جوهر تجمل و سلامتی را در یک بطری نشان می دهد. با داشتن مقدار قلیایی pH از 8 تا 8.8 و یک ترکیب معدنی بی نظیر ، آب KRYSTAL در یک بطری منشور شفاف مربع نمادین که شبیه یک کریستال درخشان است ، قرار می گیرد و در کیفیت و خلوص سازش نمی کند. نشان تجاری برند KRYSTAL به طرز ظریفی بر روی بطری به نمایش گذاشته شده است ، و نشانگر افزودن به تجربه لوکس است. علاوه بر تأثیر بصری بطری ، بطری های PET مربع و شیشه ها قابل بازیافت هستند و فضای بسته بندی و مواد را بهینه می کنند ، بنابراین ردپای کلی کربن را پایین می آورند.

نام پروژه : KRYSTAL Nature’s Alkaline Water, نام طراحان : KRYSTAL Nature's Alkaline Water, نام مشتری : KRYSTAL Nature's Alkaline Water (Krystal Holdings Limited).

KRYSTAL Nature’s Alkaline Water بسته بندی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.