مجله طراحی
مجله طراحی
فضای داخلی

Chua chu kang house

فضای داخلی نکته طب سوزنی در این خانه اتصال منطقه محصور شده به تصویری کاملاً جدید از سکوت بود. با انجام این موارد ، جذابیت های تاریخی و خام خاصی برای پناه بردن به پوچی خانه احیا می شود. محل اقامت جدید با تعجب از فضای داخلی به پایان می رسد. خشک و مرطوب آشپزخانه در داخل آشپزخانه و ناهار خوری در آشپزخانه. فضای حمل و نقل نیز توسط یک حمله هنری چشمگیر که به زودی تبدیل به مسکن شخصی سیم کشی برق شده بود ، قطع شد. برای تکمیل تاکید کلی ، برش هایی از نور گرم برای لکه دار کردن در تمام دیوارهای رنگی لازم است.

نام پروژه : Chua chu kang house, نام طراحان : Don Lin, نام مشتری : DSOD.

Chua chu kang house فضای داخلی

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.