مجله طراحی
مجله طراحی
کارت پیام

Pop-up Message Card “Leaves”

کارت پیام برگها کارتهای پیام هستند که دارای نقوش برگ پاپ آپ هستند. پیام های خود را با لمس بیان سبز فصلی روشن کنید. در مجموعه ای از چهار کارت مختلف با چهار پاکت قرار می گیرد. طرح های با کیفیت توانایی اصلاح فضای و تغییر ذهن کاربران آن را دارند. آنها راحتی دیدن ، نگه داشتن و استفاده را به شما ارائه می دهند. آنها از سبکی و یک عنصر غافلگیرکننده غنی شده و فضای را غنی می کنند. محصولات اصلی ما با استفاده از مفهوم زندگی با طراحی طراحی شده اند.

نام پروژه : Pop-up Message Card “Leaves”, نام طراحان : Katsumi Tamura, نام مشتری : good morning inc..

Pop-up Message Card “Leaves” کارت پیام

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.