مجله طراحی
مجله طراحی
ماوس رایانه

Snowball

ماوس رایانه گلوله برفی به گونه ای معکوس در رابطه با استفاده معمولی از ماوس طراحی شده است. دستگاه دارای یک فرم ساده و در عین حال چشم نواز است که با یک واحد فرماندهی منحصر به فرد تکمیل می شود ، می تواند به صورت مورد جایگزین و گزینه های رنگ واحد فرمان و همچنین کارکردهای مختلفی که از طراحی و اصل کار بهره می برند ، سفارشی سازی شود. Snowball با داشتن یک سیستم داخلی تعبیه شده با دو ردیاب نوری ، سطح آن را در دو هواپیما عمود دنبال می کند. این قابلیت استفاده از نرم افزار را به طور کامل سفارشی می کند.

نام پروژه : Snowball, نام طراحان : Hakan Orel, نام مشتری : .

Snowball ماوس رایانه

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.