مجله طراحی
مجله طراحی
میز قابل تعویض نوسان

Ergo-table for bed

میز قابل تعویض نوسان جدول می تواند در یک زاویه خاص بچرخد تا در زیر تختخواب / محفظه قرار گیرد تا فضای به حداکثر برسد و به روشی قابل استفاده باز شود. قادر به داشتن چند ویژگی قابلیت چرخش نیست که در 2 هواپیما قرار دارد تا بتواند کاربری آسان داشته باشد. این می تواند به حل مشکل احتمالی در قرار دادن لپ تاپ یا دستگاه های مشابه به طور مستقیم روی تختخواب که جریان هوا را متوقف می کند ، کمک کند. از نظر ارگونومیک ، جدول Swing به کاربر امکان نصب سطح مناسب را می دهد تا از فشار دادن روی دامان کاربر خودداری کند. در حالی که بدن در حالت ترجیحی قرار دارد ، میز به سمت او می چرخد و به راحتی راحتی خود را حفظ می کند. استفاده از جدول نیز دوستانه غیرفعال است.

نام پروژه : Ergo-table for bed, نام طراحان : Ivan Paul B. Abanilla, نام مشتری : ABANILLA DESIGN.

Ergo-table for bed میز قابل تعویض نوسان

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.