مجله طراحی
مجله طراحی
نگهدارنده شمع

Hermanas

نگهدارنده شمع هرماس خانواده ای از شمع های چوبی است. آنها مانند پنج خواهر (هرمناس) آماده هستند تا در ایجاد فضایی دنج به شما کمک کنند. هر شمعدان از ارتفاع منحصر به فردی برخوردار است ، به طوری که با ترکیب آنها می توانید جلوه نورپردازی شمع های مختلف را به سادگی با استفاده از چراغهای استاندارد شبیه سازی کنید. این شمع ها از چوب راش ساخته شده اند. آنها در رنگهای مختلفی رنگ آمیزی می شوند و به شما امکان می دهند ترکیب خود را ایجاد کنید تا در مکان مورد علاقه خود قرار بگیرد.

نام پروژه : Hermanas, نام طراحان : Maurizio Capannesi, نام مشتری : .

Hermanas نگهدارنده شمع

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.