مجله طراحی
مجله طراحی
بانک فناوری

Absa

بانک فناوری از آلن بین المللی خواسته شد تا شعبه ابتکاری "آزمایشگاهی" را در کلیرواتر بازار در ژوهانسبورگ ایجاد کند. ABSA می خواست از شعبه به عنوان آزمایشگاه آزمایشگاهی استفاده کند تا محصولات و فرآیندهای نوآورانه را قبل از تولید آنها در کل شبکه توسعه دهد. شعبه جدید "آزمایشگاه" بر فناوری نمونه اولیه متمرکز خواهد شد تا محیط تعاملی تری برای مشتریان ایجاد کند و روشهای جدید بانکی را آزمایش کند. با ایجاد سفرهای مختلف مشتری برای بانکداری انحصاری ، مشاوران خرده فروشی و تراکنش های بالای بانکی ما توانستیم مفهوم شعبه محور مشتری بیشتری را ارائه دهیم.

نام پروژه : Absa, نام طراحان : Allen International, نام مشتری : allen international.

Absa بانک فناوری

این طراحی خوب برنده جایزه طراحی در رقابت طراحی بسته بندی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه را برای کشف بسیاری از کارهای طراحی بسته بندی جدید جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.