مجله طراحی
مجله طراحی
میز

cocktail

میز طراحی یک میز کوکتل سیاه و سفید با سایه های جالب توجه است که رنگ مشکی این میز را بازی می کند. این یک طراحی بی انتها است که با سبک های زیادی متناسب خواهد بود. می توان مصنوعات را در سطوح مختلف زیر نشان داد تا ظاهر آن را تغییر دهد و ضمن اینکه صفحه را نیز روشن نگه می دارد. میز KD پول نقد و طراحی حمل و نقل است: خرید ، آوردن خانه و به راحتی توسط هر کسی مونتاژ شود. طراحی زیبا و جالب است که باید به آن توجه کنید اما اغراق آمیز نیست. جداول کوکتل معمولاً در مرکز فعالیت قرار دارند ، اما نباید به مرکز توجه تبدیل شوند - این میز دقیقاً همین امر را انجام می دهد

نام پروژه : cocktail, نام طراحان : Mario J Lotti, نام مشتری : Mario J Lotti Architecture, PC.

cocktail میز

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.