مجله طراحی
مجله طراحی
جواهرات

Angels OR Demons

جواهرات ما هر روز شاهد نبرد مداوم بین خوب و بد ، تاریکی و نور ، روز و شب ، هرج و مرج و نظم ، جنگ و صلح ، قهرمان و شرور هستیم. صرف نظر از دین و ملیت ما ، ماجراى اصحاب ثابت خود را به ما گفته شده است: فرشته ای که بر روی شانه راست ما نشسته است و یک دیو در سمت چپ ، فرشته ما را ترغیب به انجام کار خوب و ثبت اعمال نیک ما می کند. او شیطان ما را ترغیب می کند. بد انجام دهیم و کارهای بد ما را ضبط می کند. فرشته استعاره ای برای "مافوق" ما است و شیطان مخفف "Id" و نبرد مداوم بین وجدان و ناخودآگاه است.

نام پروژه : Angels OR Demons, نام طراحان : Samira Mazloom, نام مشتری : Samira.Mazloom Jewellery.

Angels OR Demons جواهرات

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.