مجله طراحی
مجله طراحی
لوازم جانبی آشپزخانه

KITCHEN TRAIN

لوازم جانبی آشپزخانه استفاده از سبک های مختلف وسایل آشپزخانه علاوه بر آزار دیداری ، یک محیط آشپزی نامناسب را ایجاد می کند .با قرار دادن آن به طور خلاصه ، سعی کردم مجموعه ای یکپارچه از این لوازم جانبی محبوب آشپزخانه را که معمولاً در تمام خانه ها استفاده می شود ، درست کنم. این طراحی صرفاً از خلاقیت الهام گرفته شده است. "فرم متحد" و "ظاهر دلپذیر" دو ویژگی آن هستند. علاوه بر این ، این بازار به دلیل ظاهر خلاقانه اش مورد استقبال قرار می گیرد. این فرصتی خواهد بود برای تولید کننده و مشتری که 6 ظروف در یک بسته خریداری شود.

نام پروژه : KITCHEN TRAIN, نام طراحان : Ahmad Abedini, نام مشتری : Iranian Industrial Designers Institute.

KITCHEN TRAIN لوازم جانبی آشپزخانه

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.