مجله طراحی
مجله طراحی
لوازم جانبی آشپزخانه

KITCHEN TRAIN

لوازم جانبی آشپزخانه استفاده از سبک های مختلف وسایل آشپزخانه علاوه بر آزار دیداری ، یک محیط آشپزی نامناسب را ایجاد می کند .با قرار دادن آن به طور خلاصه ، سعی کردم مجموعه ای یکپارچه از این لوازم جانبی محبوب آشپزخانه را که معمولاً در تمام خانه ها استفاده می شود ، درست کنم. این طراحی صرفاً از خلاقیت الهام گرفته شده است. "فرم متحد" و "ظاهر دلپذیر" دو ویژگی آن هستند. علاوه بر این ، این بازار به دلیل ظاهر خلاقانه اش مورد استقبال قرار می گیرد. این فرصتی خواهد بود برای تولید کننده و مشتری که 6 ظروف در یک بسته خریداری شود.

نام پروژه : KITCHEN TRAIN, نام طراحان : Ahmad Abedini, نام مشتری : Iranian Industrial Designers Institute.

KITCHEN TRAIN لوازم جانبی آشپزخانه

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

مصاحبه طراحی روز

مصاحبه با طراحان مشهور جهان.

آخرین مصاحبه ها و گفتگوهای مربوط به طراحی ، خلاقیت و نوآوری بین روزنامه نگار طراحی و طراحان ، هنرمندان و معماران مشهور جهان را بخوانید. جدیدترین پروژه های طراحی و طرح های برنده جایزه توسط طراحان ، هنرمندان ، معماران و مبتکران معروف را ببینید. بینش های جدیدی درباره خلاقیت ، نوآوری ، هنر ، طراحی و معماری کشف کنید. در مورد فرآیندهای طراحی طراحان عالی اطلاعات کسب کنید.