مجله طراحی
مجله طراحی
کشو ، صندلی و صندلی دسته کوچک موسیقی جاز

Ludovico Office

کشو ، صندلی و صندلی دسته کوچک موسیقی جاز همانند مبلمان اصلی Ludovico ، این نسخه اداری obvioulsy دارای همان اصل است که عبارتست از پنهان کردن صندلی کامل در کشو با صندلی که مورد توجه قرار نگرفته است ، و به عنوان بخشی از مبلمان اصلی دیده می شود. بیشتر مردم فکر می کنند که صندلی ها یک جفت کشو هستند. فقط هنگام عقب کشیدن ، می بینیم صندلی به معنای واقعی کلمه از چنین فضای شلوغی پر از زیر شلواری بیرون می آید. الهام بخش از دیداری که برای بازدید از كست پیتامیگلیو و همه پیامهای نمادین و پنهان آن و همچنین درهای پنهان و غیر منتظره یا اتاقهای كامل حاصل شد.

نام پروژه : Ludovico Office, نام طراحان : Claudio Sibille, نام مشتری : Sibille.

Ludovico Office کشو ، صندلی و صندلی دسته کوچک موسیقی جاز

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.