مجله طراحی
مجله طراحی
دفتر

White Paper

دفتر فضای داخلی بوم ، فضایی را برای سهم خلاقانه طراحان ایجاد می کند و فرصت هایی را برای نمایشگاه بی شمار روند طراحی ایجاد می کند. با پیشرفت هر پروژه ، دیوارها و تابلوها با تحقیقات ، طراحی طرح ها و نمایش ها پوشانده شده اند ، و تکامل هر طرح را ثبت می کنند و تبدیل به دفترچه خاطرات طراحان می شوند. کفپوش های سفید و درب برنجی که بصورت منحصر به فرد و جسورانه برای مصارف روزمره به کار گرفته می شوند ، ردپاها و اثر انگشت ها را از کارمندان و مراجعین جمع می کنند و شاهد رشد این شرکت هستند.

نام پروژه : White Paper, نام طراحان : Lam Wai Ming, نام مشتری : Design Systems Ltd..

White Paper دفتر

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.