مجله طراحی
مجله طراحی
جعبه نهار

The Portable

جعبه نهار صنعت پذیرایی در حال رونق گرفتن است و غذای آماده برای افراد مدرن به یک ضرورت تبدیل شده است. در همین زمان ، زباله های زیادی نیز تولید شده است. بسیاری از جعبه های غذایی که برای نگهداری مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند قابل بازیافت هستند ، اما کیسه های پلاستیکی که برای بسته بندی جعبه های غذایی استفاده می شوند در واقع غیر قابل بازیافت هستند. به منظور کاهش استفاده از کیسه های پلاستیکی ، برای طراحی جعبه های ناهار جدید ، کارکردهای جعبه وعده غذایی و پلاستیک ترکیب شده است. جعبه بیل بخشی از خود را به دسته ای که حمل آن آسان است ، تبدیل می کند و می تواند چندین جعبه وعده غذایی را ادغام کند ، استفاده از کیسه های پلاستیکی را برای بسته بندی جعبه های غذایی بسیار کاهش می دهد.

ریش تراش

Alpha Series

ریش تراش سری آلفا یک ریش تراش فشرده و نیمه حرفه ای است که می تواند کارهای اساسی را برای مراقبت از صورت انجام دهد. همچنین محصولی که راه حلهای بهداشتی با رویکردی نوآورانه همراه با زیبایی شناسی زیبا ارائه می دهد. سادگی ، مینیمالیسم و عملکرد همراه با تعامل آسان کاربر ، اصول اولیه پروژه را ایجاد می کند. تجربه شادی کاربر مهم است. نکات را می توان به راحتی از ریش تراش جدا کرد و در قسمت انبار قرار داد. حوض به منظور شارژ ریش تراش و تمیز کردن نکات پشتیبانی شده با UV Light در قسمت ذخیره سازی طراحی شده است.

دستگاه قابل حمل چند منظوره

Along with

دستگاه قابل حمل چند منظوره این پروژه یک تجربه زندگی قابل حمل را برای جمعیت در فضای باز فراهم می کند ، که به طور عمده به دو قسمت تقسیم می شود: بدنه اصلی و ماژول هایی که قابل تغییر هستند. بدنه اصلی شامل شارژ ، مسواک و عملکردهای اصلاح است. اتصالات شامل مسواک و سر اصلاح است. الهام بخش این محصول از طرف افرادی انجام می شود که عاشق سفر هستند و چمدان های خود را به هم ریخته یا گم کرده اند ، بنابراین بسته قابل حمل و چند منظوره تبدیل شده است که محصول در موقعیت یابی قرار دارد. در حال حاضر بسیاری از مردم دوست دارند سفر کنند ، بنابراین محصولات قابل حمل در حال تبدیل شدن به انتخاب هستند. این محصول با تقاضای بازار مطابقت دارد.

تخت گربه

Catzz

تخت گربه هنگام طراحی تختخواب گربه Catzz ، از نیازهای گربه ها و صاحبان آن الهام گرفته شده است و نیاز به عملکرد ، سادگی و زیبایی دارد. هنگام مشاهده گربه ها ، ویژگی های هندسی منحصر به فرد آنها از فرم تمیز و قابل تشخیص الهام می گیرد. برخی از الگوهای رفتاری مشخص (مانند حرکت گوش) در تجربه کاربر گربه گنجانیده می شوند. همچنین ، با در نظر داشتن مالکان ، هدف ایجاد اثاثیه ای بود که بتوانند سفارشی کنند و با افتخار به نمایش بگذارند. علاوه بر این ، اطمینان از نگهداری آسان مهم بود. همه آنها طراحی براق ، هندسی و ساختار مدولار را قادر می سازد.

مبلمان لوکس

Pet Home Collection

مبلمان لوکس مجموعه Pet Home یک مبلمان خانگی است که پس از مشاهده دقیق رفتار دوستان چهار پا در محیط خانه ایجاد شده است. مفهوم طراحی ارگونومی و زیبایی است که در آن رفاه به معنای تعادلی است که حیوان در فضای خود در محیط خانه پیدا می کند و طراحی به عنوان فرهنگ زندگی در جمع حیوانات خانگی در نظر گرفته شده است. انتخاب دقیق مواد بر شکل ها و ویژگی های هر قطعه مبلمان تأکید دارد. این اشیاء با داشتن استقلال زیبایی و عملکرد غرایز حیوان خانگی و نیازهای زیبایی شناسی محیط خانه را برآورده می کنند.

حامل حیوان خانگی

Pawspal

حامل حیوان خانگی حامل حیوان خانگی Pawspal در انرژی صرفه جویی می کند و به صاحب حیوان کمک می کند تا سریع تحویل دهد. برای مفهوم طراحی، حامل حیوان خانگی Pawspal با الهام از شاتل فضایی که آنها می توانند حیوانات خانگی دوست داشتنی خود را به هر جایی که می خواهند ببرند. و اگر آنها یک حیوان خانگی دیگر داشته باشند، می توانند یکی دیگر را در بالا قرار دهند و چرخ ها را در پایین به هم متصل کنند تا حامل ها را بکشند. علاوه بر این Pawspal با فن تهویه داخلی برای راحتی حیوانات خانگی و شارژ آسان آن با USB C طراحی کرده است.