مجله طراحی
مجله طراحی
دستگاه قابل حمل چند منظوره

Along with

دستگاه قابل حمل چند منظوره این پروژه یک تجربه زندگی قابل حمل را برای جمعیت در فضای باز فراهم می کند ، که به طور عمده به دو قسمت تقسیم می شود: بدنه اصلی و ماژول هایی که قابل تغییر هستند. بدنه اصلی شامل شارژ ، مسواک و عملکردهای اصلاح است. اتصالات شامل مسواک و سر اصلاح است. الهام بخش این محصول از طرف افرادی انجام می شود که عاشق سفر هستند و چمدان های خود را به هم ریخته یا گم کرده اند ، بنابراین بسته قابل حمل و چند منظوره تبدیل شده است که محصول در موقعیت یابی قرار دارد. در حال حاضر بسیاری از مردم دوست دارند سفر کنند ، بنابراین محصولات قابل حمل در حال تبدیل شدن به انتخاب هستند. این محصول با تقاضای بازار مطابقت دارد.

تخت گربه

Catzz

تخت گربه هنگام طراحی تختخواب گربه Catzz ، از نیازهای گربه ها و صاحبان آن الهام گرفته شده است و نیاز به عملکرد ، سادگی و زیبایی دارد. هنگام مشاهده گربه ها ، ویژگی های هندسی منحصر به فرد آنها از فرم تمیز و قابل تشخیص الهام می گیرد. برخی از الگوهای رفتاری مشخص (مانند حرکت گوش) در تجربه کاربر گربه گنجانیده می شوند. همچنین ، با در نظر داشتن مالکان ، هدف ایجاد اثاثیه ای بود که بتوانند سفارشی کنند و با افتخار به نمایش بگذارند. علاوه بر این ، اطمینان از نگهداری آسان مهم بود. همه آنها طراحی براق ، هندسی و ساختار مدولار را قادر می سازد.

مبلمان لوکس

Pet Home Collection

مبلمان لوکس مجموعه Pet Home یک مبلمان خانگی است که پس از مشاهده دقیق رفتار دوستان چهار پا در محیط خانه ایجاد شده است. مفهوم طراحی ارگونومی و زیبایی است که در آن رفاه به معنای تعادلی است که حیوان در فضای خود در محیط خانه پیدا می کند و طراحی به عنوان فرهنگ زندگی در جمع حیوانات خانگی در نظر گرفته شده است. انتخاب دقیق مواد بر شکل ها و ویژگی های هر قطعه مبلمان تأکید دارد. این اشیاء با داشتن استقلال زیبایی و عملکرد غرایز حیوان خانگی و نیازهای زیبایی شناسی محیط خانه را برآورده می کنند.

حامل حیوان خانگی

Pawspal

حامل حیوان خانگی حامل حیوان خانگی Pawspal در انرژی صرفه جویی می کند و به صاحب حیوان کمک می کند تا سریع تحویل دهد. برای مفهوم طراحی، حامل حیوان خانگی Pawspal با الهام از شاتل فضایی که آنها می توانند حیوانات خانگی دوست داشتنی خود را به هر جایی که می خواهند ببرند. و اگر آنها یک حیوان خانگی دیگر داشته باشند، می توانند یکی دیگر را در بالا قرار دهند و چرخ ها را در پایین به هم متصل کنند تا حامل ها را بکشند. علاوه بر این Pawspal با فن تهویه داخلی برای راحتی حیوانات خانگی و شارژ آسان آن با USB C طراحی کرده است.

دستگاه بزرگ کردن لب طبیعی فوری

Xtreme Lip-Shaper® System

دستگاه بزرگ کردن لب طبیعی فوری Xtreme Lip-Shaper® System اولین دستگاه بالینی ایمن شده برای استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی خانگی جهت بزرگ کردن لب است. این روش از یک روش "حجامت" 3500 ساله چینی - به عبارت دیگر ساکشن - همراه با فناوری پیشرفته لب استفاده می کند تا لب ها را محکم و بزرگتر کند. طراحی ایجاد شده مانند لب آنالینا جولی ، لب پایین و دو لنگه نفس گیر را ایجاد می کند. کاربران می توانند لب بالا یا پایین را به طور جداگانه تقویت کنند. این طرح همچنین برای بلند کردن قوسهای کمانی کوپید ساخته شده است ، چاله های لب را برای بلند کردن گوشه های دهان پیری پر می کند. مناسب برای هر دو جنس.

نیشکر

Two spoons of sugar

نیشکر نوشیدن چای یا نوشیدن قهوه فقط برای رفع یکبار عطش نیست. این مراسم ادای احترام و اشتراک است. افزودن شکر به قهوه یا چای شما می تواند به آسانی باشد که به یاد داشته باشید شماره های رومی را به خاطر می آورید! خواه به یک قاشق واحد قند یا دو یا سه مورد نیاز داشته باشید ، کافی است یکی از سه عدد ساخته شده از شکر را انتخاب کنید و آن را در نوشیدنی گرم / سرد خود پاپ کنید. یک عمل واحد و هدف شما حل می شود. بدون قاشق ، اندازه گیری ، ساده می شود.