مجله طراحی
مجله طراحی
نصب فانوس

Linear Flora

نصب فانوس فلور خطی با شماره "سه" از بوگوی ویلای ، گل پینگ تونگ شهرستان الهام گرفته شده است. به غیر از سه گلبرگ بوگینویلا که از زیر آثار هنری دیده می شوند ، تغییرات و چند ضرب سه در جنبه های مختلف قابل مشاهده است. برای تجلیل از سی و پنجمین سالگرد جشنواره فانوس تایوان ، هنرمند طراحی روشنایی ری تنگ تایت پای از طرف معاونت فرهنگی شهرستان پینگ تونگ دعوت شده است تا یک فانوس غیر متعارف ، ترکیبی منحصر به فرد از فرم و فناوری ، ارسال پیام تحول میراث جشنواره و ارتباط آن با آینده

نام پروژه : Linear Flora, نام طراحان : Ray Teng Pai, نام مشتری : Pingtung County Government.

Linear Flora نصب فانوس

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.