مجله طراحی
مجله طراحی
وسیله نقلیه

Shark

وسیله نقلیه کوسه وسیله نقلیه مفهومی است که می تواند نیرو را به منظور پرواز به نیروی مفید تبدیل کند. فلسفه طراحی کوسه این است که ابتدا نیروی Drag را بدست آورد و سپس ، هنگامی که وسیله نقلیه از زمین به دلیل مقاومت جریان هوا بلند می شود ، جریان هوا را از طریق سوراخ های موجود در بازوهای خود عبور می دهد. این سوراخ ها به سرعت باز و بسته می شوند به گونه ای که کوسه می تواند خود را متعادل تر نگه دارد.

نام پروژه : Shark, نام طراحان : Amin Einakian, نام مشتری : Amin Einakian.

Shark وسیله نقلیه

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.