مجله طراحی
مجله طراحی
منسوجات تزئینی

Lasso

منسوجات تزئینی Lasso به عنوان تعریف ، طنابی طولانی است که یک سر آن در یک انتها جریان دارد. به جای الهام گرفتن در؛ این پارچه نتیجه علاوه بر برخی از کانال های دارای برش خاص ، دارای لمس و زیبایی نیز است ، بنابراین نور می تواند بسیار نرم از آن عبور کند. این نیمه صنعتی است - نیمه کاردستی ، با نخ های الکترونیکی بافته شده و با دست بریده شده است. این پروژه به عنوان آب نبات بسیار جذاب و اعتیاد آور است و یکی از مهمترین چالش ها و اکتشافات در زمینه حرفه ای من به عنوان طراح پارچه بوده است. این پروژه در مورد سیراندیپیا ، تلو تلو خوردن ، کشف شانس ، ثروت و تصادف است.

نام پروژه : Lasso, نام طراحان : Cristina Orozco Cuevas, نام مشتری : Cristina Orozco Cuevas Studio.

Lasso منسوجات تزئینی

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

افسانه طراحی روز

طراحان افسانه ای و آثار برنده جایزه آنها.

Design Legends طراحان بسیار مشهوری هستند که با طراحی های خوب جهان ما را به مکانی بهتر تبدیل می کنند. طراحان افسانه ای و طرح های خلاقانه محصولات خود ، آثار هنری اصلی ، معماری خلاق ، طرح های مد برجسته و استراتژی های طراحی را کشف کنید. از کارهای طراحی اصلی طراحان ، هنرمندان ، معماران ، مبتکران و برندهای مختلف در سراسر جهان لذت ببرید و اکتشاف کنید. از طرح های خلاقانه الهام بگیرید.