مجله طراحی
مجله طراحی
منسوجات تزئینی

Lasso

منسوجات تزئینی Lasso به عنوان تعریف ، طنابی طولانی است که یک سر آن در یک انتها جریان دارد. به جای الهام گرفتن در؛ این پارچه نتیجه علاوه بر برخی از کانال های دارای برش خاص ، دارای لمس و زیبایی نیز است ، بنابراین نور می تواند بسیار نرم از آن عبور کند. این نیمه صنعتی است - نیمه کاردستی ، با نخ های الکترونیکی بافته شده و با دست بریده شده است. این پروژه به عنوان آب نبات بسیار جذاب و اعتیاد آور است و یکی از مهمترین چالش ها و اکتشافات در زمینه حرفه ای من به عنوان طراح پارچه بوده است. این پروژه در مورد سیراندیپیا ، تلو تلو خوردن ، کشف شانس ، ثروت و تصادف است.

نام پروژه : Lasso, نام طراحان : Cristina Orozco Cuevas, نام مشتری : Cristina Orozco Cuevas Studio.

Lasso منسوجات تزئینی

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.