مجله طراحی
مجله طراحی
لامپ

Schon

لامپ منابع نور این لامپ منحصر به فرد در مرکز شکل کلی قرار گرفته است ، بنابراین یک منبع نوری نرم و یکنواخت را روشن می کند. سطوح نوری از بدنه اصلی جدا شده است بنابراین شکل بدنه ساده با قسمت های پایین به علاوه صرفه جویی در مصرف انرژی در اثر مصرف کم برق باعث می شود ویژگی فوق العاده ای به آن بخشیده شود. همچنین بدنه قابل لمس برای روشن یا خاموش کردن چراغ یکی دیگر از ویژگی های مدرن این نور بی نظیر است. بیان منجر به تفاوت در روشنایی می شود و نورپردازی لامپ طراحی شده است. بیشترین نور از لامپ ها به طوری که بیننده از نور استفاده نکند ، کم رنگ می شود. زیبا برای زندگی

نام پروژه : Schon, نام طراحان : Mostafa Arvand, نام مشتری : Deco Light Group Co..

Schon لامپ

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.