مجله طراحی
مجله طراحی
اسباب بازی

Movable wooden animals

اسباب بازی تنوع اسباب بازی های حیوانات با روش های مختلف ، ساده اما سرگرم کننده در حال حرکت است. اشکال انتزاعی حیوانات کودکان را تصور می کند. 5 گروه در این گروه وجود دارند: خوک ، اردک ، زرافه ، حلزون و دایناسور. هنگامی که آن را از روی میز انتخاب می کنید ، سر اردک از راست به چپ حرکت می کند ، به نظر می رسد "نه" برای شما می گوید؛ سر زرافه می تواند از بالا و پایین حرکت کند. بینی های خوک ، سر حلزون و دایناسور هنگامی که دم خود را می چرخانید از داخل به بیرون حرکت می کنند. همه حرکات باعث می شود مردم لبخند بزنند و کودکان را به سمت راه های مختلف مانند کشیدن ، فشار ، چرخاندن و غیره سوق دهند.

نام پروژه : Movable wooden animals, نام طراحان : Sha Yang, نام مشتری : Shayang Design Studio.

Movable wooden animals اسباب بازی

این طراحی عالی برنده جایزه طراحی طلایی در محصولات طراحی و مسابقه طراحی پروژه های روشنایی است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحان برنده جوایز طلایی را برای کشف بسیاری دیگر از محصولات روشنایی جدید ، خلاقانه ، اصلی و خلاق و کارهای طراحی پروژه های روشنایی مشاهده کنید.

طراح روز

بهترین طراحان جهان ، هنرمندان و معماران.

طراحی خوب مستحق شناخت عالی است. هر روز ، ما خوشحالیم که از طراحان شگفت انگیزی که طراحی های اصلی و خلاقانه ، معماری شگفت انگیز ، مد شیک و گرافیک خلاق را ایجاد می کنند ، بهره مند شویم. امروز یکی از بزرگترین طراحان جهان را به شما ارائه می دهیم. امروز سبد طراحی برنده جایزه را پرداخت کنید و الهام بخش طراحی روزانه خود باشید.