مجله طراحی
مجله طراحی
بسته بندی پیراهن

EcoPack

بسته بندی پیراهن این بسته بندی پیراهن با استفاده از هیچ نوع پلاستیک ، بسته بندی معمولی را از یکدیگر جدا می کند. با استفاده از یک جریان زباله موجود و فرایند تولید ، این محصول نه تنها برای تولید بسیار ساده است ، بلکه همچنین برای دفع مواد اولیه کمپوست که به هیچ وجه ساده نیست ، بسیار ساده است. ابتدا می توان این محصول را فشرده و سپس با مارک شرکت از طریق برش و چاپ شناسایی کرد تا محصولی ساختاری منحصر به فرد ایجاد شود که هم از نظر ظاهری و هم بسیار متفاوت و جالب به نظر برسد. زیبایی شناسی و رابط کاربری دقیقاً به اندازه پایداری محصول برگزار شد.

نام پروژه : EcoPack, نام طراحان : Liam Alexander Ward, نام مشتری : Quantum Clothing.

EcoPack بسته بندی پیراهن

این طراحی شگفت انگیز برنده جایزه طراحی نقره ای در رقابت های طراحی مد ، پوشاک و پوشاک است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه نقره را برای کشف بسیاری از کارهای جدید دیگر ، خلاقانه ، اصلی و خلاق مد ، پوشاک و طراحی پوشاک ببینید.

تیم طراحی روز

بزرگترین تیم های طراحی جهان.

بعضی اوقات شما نیاز به یک تیم بسیار بزرگ از طراحان با استعداد دارید تا از طرح های بسیار عالی استفاده کنید. هر روز ، ما یک تیم طراحی خلاق و خلاق و خلاق برنده جوایز برجسته داریم. معماری اصلی و خلاق ، طراحی خوب ، مد ، طراحی گرافیک و پروژه های استراتژی طراحی را از تیم های طراحی در سراسر جهان کاوش و کشف کنید. از آثار اصلی طراحان استاد بزرگ الهام بگیرید.