مجله طراحی
مجله طراحی
فروشگاه زنجیره ای مد جوانان

Trend Platter

فروشگاه زنجیره ای مد جوانان به عنوان نمونه ای سریع از ویژگی های برند "تنوع" و "ترکیب و مطابقت" ، "Trend Platter" از طریق طیف گسترده ای از سبک های طراحی مرسوم ، مد روز ، از کلاسیک و پرنعمت گرفته تا مدرن و حداقل ، لهجه این برند را نشان می دهد. سقف طاق دار به رنگ مشکی مد را به شیوه ای کلاسیک ارائه می دهد در حالی که کف شطرنجی جلوه ای پرنعمت به خود می بخشد. منطقه سفید سادگی حداقلی را نشان می دهد ، در حالی که منطقه مدرن از رنگ های خنک سیاه و فلزی پر است. زمینه های سفارشی طراحی شده از سبک های مختلف یک رویکرد خلاقانه برای برجسته کردن ویژگی این برند است.

نام پروژه : Trend Platter, نام طراحان : Lam Wai Ming, نام مشتری : PMTD Ltd..

Trend Platter فروشگاه زنجیره ای مد جوانان

این طرح عالی برنده جایزه طراحی برنز در مسابقات معماری ، ساختمان و طراحی سازه است. شما مطمئناً باید نمونه کارهای طراحی طراحان برنده جایزه برنز را برای کشف بسیاری دیگر از معماری های جدید ، نوآورانه ، اصلی و خلاقانه ، بناها و طراحی سازه مشاهده کنید.

طراحی روز

طراحی شگفت انگیز طراحی خوب. بهترین طراحی

طرح های خوب برای جامعه ارزش ایجاد می کند. هر روز ما یک پروژه طراحی ویژه را ارائه می دهیم که نشان از برتری در طراحی دارد. امروز ، ما خوشحالیم که یک طراحی برنده جایزه را به نمایش می گذاریم که باعث ایجاد تفاوت مثبت می شود. ما روزانه با طراحی های عالی و الهام بخشتری روبرو خواهیم شد. اطمینان حاصل کنید که هر روز از ما دیدن کنید تا از محصولات و پروژه های طراحی خوب جدید از بهترین طراحان در سراسر جهان لذت ببرید.